dilluns, 10 de desembre del 2012

QL?

Hola a tots!
Sóc el Txecspir , i en aquesta entrada us volia presentar un fòrum de llibres. Us presento el:
QL? !!!!! (que llegeixes?)
Doncs, com ja he dit, el QL? és un fòrum de llibres, on pots comentar, como no, sobre llibres, però no només de llibres, sino també d'altres coses. Hi ha jocs i endivinalles. Està estructurat en tres fòrums: el Llapis ( Fins a 11 anys ), Boli ( De 12 a 16 ) i Ploma ( De 17 a 100 anys, o més)
És un fòrum molt interessant que val la pena fer-hi una ullada. Si voleu contactar amb mi en els fòrum, el meu nom és: TXECSPIR!!! (quina sorpresa, eh?)
Us el recomano molt!!!

2 comentaris:

  1. Hola Txecspir!
    M'encanta la teva web i esl llibres que recomanes!Sóc una fan numero 1 de els jocs de la fam, de harry potter i de memories d'idhun!
    Bé, t'escric perque he recomanat la teva web al meu blog i he posat l'article sobre els diners i la felicitat(tranqui, he posat que ho havia tret del teu blog!)i et volia preguntar si et sabia greu, perque si es aixi, ho treure!
    Si vols veure la meva web es totsomidunites.bloggspot.com

    Lia

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Lia!
      M'agrada que t'encanti el meu blog! No em molesta en absolut que agafis els meus articles (o com lo vulguis dir) i els pengis al teu blog, al contrari, m'agrada molt que hi facis!!!
      El teu blog està molt bé!!!

      Elimina