dilluns, 1 d’abril del 2013

Una de Zombis

Una de Zombis

Autora: Patrícia Martín
A les pel·lis de zombis, generalment, la gent fuig corrent, cridant com bojos, morts de pànic, i s'entaforen a dins dels cotxes que tenen aparcats a la porta de casa seva, oberts i amb les claus posades. Perden uns segons vitals abans de donar gas, però si són els protagonistes aconsegueixen engegar el vehicle just en l'últim moment, quan el zombi colpeja la finestra. En canvi, quan l'atac és a Barcelona, la cosa no va ben bé així...
Editorial: Estrella Polar
Pàgines: 140
Opinió: Està molt bé. Aquest llibre el vaig guanyar al QL? i això li dóna un valor afegit, i ja que l'he disfrutat tant, vull que vosaltres també el disfruteu, de manera que organitzaré un sorteig d'aquest llibre. Però ara, parlant del llibre, el final m'ha sorprès una mica, m'esperava que tot acabes normal o fos una peli i tal... Però no que acabés així! (No estic dient que no m'agradi, eh?). El llibre és molt fàcil d'entendre i no passa com alguns llibres que ja t'ensumes el que passarà, sempre et sorprèn. En fi, el recomano a tothom, i si el voleu gratis, informeu-vos a l'entrada que publicaré després!

2 comentaris:

  1. Que bé que hagis pensat en fer un sorteig!! (Pots comptar amb la meva participació!) Jo vaig participar al QL? i no vaig guanyar :'( La veritat és que després de llegir les primeres pàgines, em vaig quedar amb ganes de més!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs avia'm si en aquest et toca! Encara estic pensant en com fer el sorteig...

      Elimina