divendres, 19 d’abril del 2013

Cròniques de Kane I: La piràmide vermella

La piràmide vermella

Autor: Rick Riordan
Tot va començar a Londres, la nit en què el pare va fer explotar el Museu Britànic amb un estrany conjur. Va ser llavors quan ens vam assabentar que, a més d'un reconegut arqueòleg, era una mena de mag de l'Antic Egipte. Envoltat de valuoses antiguitats, va començar a entonar estranyes paraules ... Una cosa devia sortir malament perquè la sala va quedar reduïda a enderrocs; Set, el déu del caos, va aparèixer del no-res embolicat en flames i va fer que la terra es va empassar el nostre pare.
Editorial: Montena
Pàgines: 480
Opinió: M'ha encantat a nivells extrems, sens dubte el millor que he llegit aquest 2013 i possiblement per sobre d'Allà on els arbres canten, que "ostentava" el premi del 2012. Jo me l'he llegit amb alemany, però de ben segur que amb català o amb castellà també és estupendo! Val moltíssim la pena. Et transmet els sentiments de la Sadie i el Carter i pateixes i disfrutes amb ells. L'única pega? Que quan hi ha una escena de vida o mort ja saps que ningún dels dos germans morirà.

Nota: 9,5/10

P.D: Sí, això de la nota és nou. Us agrada que ho posi?

5 comentaris:

  1. Hola!

    Sóc la Maria dels blocs Un llibre i mig i The books mind (thebooksmind.blogspot.com) que és nou(visita'l!).

    Aquest llibre a mi m'ha encantat. És molt interessant.

    Això de la nota m'agrada, va molt bé per saber l'opinió general ràpidament.

    Fins aviat!


    Ireth Smials

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ostres, quin nom més guai! Ara mateix visito el blog aquest nou!

      Elimina
  2. bé, no l'he llegit, però me n'han fet bona publicitat.
    M'agradaria molt llegir-lo i a més si el recomanes.

    M'agrada que li posis aquesta nota si a tu t'agrada, ja que jo me n'enfio molt del que recomaneu als blogs literaris

    Maria de les joietes de la Maria
    Mavitr al QL?

    ResponElimina
  3. jo m'he le llegit i em va encantar. Trobo que és molt entretingut.

    Passa't pel meu nou bloc si us plau

    http://escapefromrealitydiana.blogspot.com.es/

    ResponElimina
  4. Hola Txecspir!

    Fa moltíssim que no publiques cap entrada... :( Esperem el teu retorn amb moltes ganes!! :D

    Prímula

    ResponElimina