dijous, 21 de març del 2013

He guanyat un premi!!!

trtrtrtrtrtrtrtr... (I repetint infinitament...) (Representa que és un "redoble de tambores")




Hola! Primer de tot, volia disculpar l'ausència d'una setmana i mitja, he estat molt ocupat escribint 5 capítols (atenció ni 4 ni 6, 5!) de la meva novela, que després el coi de LINKAT!!!bgorkejdgiurelbvksdj m'ha borrat així, per que sí! Així que us volia sorprendre amb 5 capítols d'una tirada però no ha pogut ser! ribuksñvbdfhjs,svdf (deveu pensar que tinc algun problema mental, però quan m'enfado, el teclat és el primer que rep)
I en segon lloc, i com ja haureu pogut llegir al títol de l'entrada, he guanyat un premi!!!!!!!! iiiiiuuuuuuuuuuuuppppppppppiiiiiiiiiiiii!!! Moltes gràcies Lia!!!
Bé, doncs he guanyat el premi al millor blog sobre una mica de tot, i la veritat és que la Lia s'ho ha currat moltíssim aquesta imatge, aquí la podeu veure:
Bé, i dir-vos que avui ja m'ha arribat el llibre d'Una de Zombis, que me l'he llegit d'una revolada, però que es mereix tota una entrada, que la tindreu demà!

2 comentaris:

  1. Moltes felicitats per aquest premi Txecspir! :D Te'l mereixes! ;)

    ResponElimina
  2. M'he partit el cul amb aquesta entrada...:'D

    FELICITATS!

    ResponElimina