dimarts, 5 de març del 2013

He guanyat un llibre al QL?!!!

Hola!!!
Avui us voldria notificar que he guanyat el Llibre de la Setmana al QL?!!!
He guanyat el llibre Una de Zombis, que pels primers capítols que he llegit, està super bé. És el primer llibre (si no m'equivoco) de l'autora catalana Patricia Martin. Si no esteu registrats al QL? us recomano que ho feu, i si ja ho esteu, que participeu al Llibre de la Setmana, que hi ha molt a guanyar i res a perdre! (m'estic tornant molt filosòfic amb aquestes frases xD)
Així que, quan arribi aquesta novela a les meves mans, sereu els primers en saber la meva opinió!

8 comentaris:

  1. Txecspir el filosòfic!!! :'D XD!!!Me partit.
    Quina sort que tens...FELICITATS!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si, he saltat d'alegria quan he vist que tenia un missatge de la Rigoletta on deia alguna cosa de guanyadors. La meva germana havia guanyat ja un llibre (el de Elvis Riboldi) i jo també en volia un (pura enveja). Moltes gràcies, i aviam si et toca el llibre de la setmana vinent!

      Elimina
  2. Jajaja, jo també m'he partit amb això de Txecspir el Filosòfic xd. Jo vaig tenir la sort de que en el primer en el que vaig participar el vaig guanyar (El hòbbit), però ha sigut l'únic :( Tampoc em puc queixar.

    Felicitats!

    ResponElimina
    Respostes
    1. A mi aquest també era el primer en que vaig participar. No savia com si participava!

      Elimina
  3. Moltes felicitats! :D Que xulo que t'hagi tocat! Jo la veritat és que no sé com es fa per participar-hi... :P

    ResponElimina
    Respostes
    1. Mira, has d'anar al menu d'inici del QL? i a l'esquerra al centre hi ha una imatge i un text on diu alguna cosa de Llibre de la Setmana. Hi cliques i et porta a una altra pàgina. Per respondre les preguntes vas fins abaix de tot on posa respondre i copies les preguntes i la resposta correcta per cadascuna.

      Elimina