dimarts, 26 de febrer del 2013

Las ventajas de ser un marginado.

Las ventajas de ser un marginado

Autor: Stephen Chosky
Viure al marge de tot ofereix una perspectiva única. Però sempre arriba el moment d'entrar en escena i veure el món des de dins.
En Charlie té 15 anys i s'ha quedat sol després del suïcidi del seu millor amic. Viu amb els seus pares, la popular i maca germana i un germà gran que és una estrella del futbol americà i que és a punt de començar la universitat. El seu professor de llengua està convençut que Charlie posseeix una gran capacitat intel·lectual. Després de conèixer a Sam i Patrick comença a comprendre el que és ser un adolescent, i comença un viatge cap a la maduresa que el portarà a recórrer camins nous i inesperats. Amb ells descobreix nova música, comença a beure, fumar i coquetejar amb drogues, canvia d'amics… Fins que es converteix en un jove de debò!
Editorial: Alfaguara
Pàgines: 257
Opinió: És un dels millor llibre que he llegit mai! És ple de coses reals que passen a la vida però amb un protagonista molt peculiar. Un llibre que fa plorar i preguntar-te un munt de coses, és dels que més recomano. A més, han fet una película, tot i que no és tan bona!

5 comentaris:

  1. Sembla molt xulo! :D Ja està afegit a la llista de llibres per llegir ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. És molt maco! Narra els fets d'una perspectiva diferent i és brutal. A vegades fa plorar i a vegades fa riure!

      Elimina
    2. Ja has vist la pel·lícula? Jo la vull anar a veure però crec que potser serà millor llegir primer el llibre, no? :)

      Elimina
    3. Jo primer vaig llegir el llibre i després la pel·lícula (La meva mare em va regalar el llibre perquè va veure que havien fet una película amb el Logan Lerman, i va pensar que potser m'agradava). Si et llegeixes primer el llibre, la pel·licula és una decepció, però si ho fas al revés potser és diferent. No ho sé, però independentment que vulguis veure la pel·Licula, el llibre és una autèntic PASSADA

      Elimina
  2. OOOOOOOOOOOO!!!!Quan m'acavi Insurgent sera el proxim llibre que em llegire!!! :D
    Fa molt bona pinta...:)

    ResponElimina